vi tar allt nu !

har inte hunnit eller orkat blogga så vi  tar allt nu!

nyår: spenderade den sista dagen på året med issa binjao o sandrou. Hade det skit kul i sävja hos binjo, har massa bilder på mobilen från tolvslaget , videos osv. lägger kanske upp sen . sen gick vi aldrig o la oss, elr jo vid 8 på morgonen o då fick vi sova till 12, det var lite trögt och komma upp då kan man ju säga. men vi gick till slut upp iaf och issa o ja stannade till ungefär 3 sen tog vi bussen till stan o sen bussen hem. Man var ju lite trött då kan man säga.

igår: Issa kom hit, båda var nog lika trötta så vi gjorde inte så mkt, chejkade lite till dance 2. thuns , vi köpte ett par skor. båda två likadana, bilder kommer! och jag köpa även en stickad tröja.

och idag är jag förkyld, ont i halsen o feber. kul :) men eftersom jag inte har nått att göra idag eftersom jag är sjuk så tänkte ja börja på en ny design.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0