DAG 01-OM MIG

okej suger på sånt här haha men aja :)

jag heter kajsa och är 14 år, snart femton. elr snart o snart i juni hah. men jag bor en bit utanför uppsala och går i almunge skola .
Skratta är nog det bästa jag vet hah, och det gör jag som mest med mina underbara vänner. som jag inte skulle klara mig utan. Jag gillar att ha mycket planerat och blir lätt stressad ( haha, de vet mina vänner om ;) och  när jag bli stressad blir jag sur/arg, min mest dåliga sida, för det går ofta ut över mina vänner. gillas inte! ja.. finns inte så mycket o säga, kan vara ganska blyg mot nya människor. men de går över snabbt när jag lärt känna dom,
ehm jaa. de här vart en kort beskrivning om mig och den var inte spec bra heller haha. men aja, puss :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0